mandag 5. januar 2009

Januarsalg







6 kommentarer:

  1. Digger digger lilla kåpe

    SvarSlett
  2. Me too!!! Men nå digger jeg lilla da. Så mye fint du har kjøpt deg :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk - dere er så snille! Og så er det fint å vite at jeg i hvert fall har to lesere :p

    SvarSlett
  4. Minst tre! Men jeg sier ikke så mye da jeg har generelt lite å komme med :p

    SvarSlett
  5. Var innom mango i dag her i glasgow, de hadde ikke den lilla jakken her :( den er skikkelig stilig :)

    SvarSlett
  6. jeg leser jeg også, men som robert har jeg heller lite å komme med, kanskje spesielt når det gjelder jenter og shopping. og du kommenterer ikke på vår blogg heller, så blæ. nei sa jeg blæ? det var stygt sagt. jeg mente det ikke. veldig fine klær du har shoppet:) j: hvis de ikke har den på mango kan du jo prøve kiwi. men det har de kanskje ikke i glasgow.

    SvarSlett